27 mai 2010

Recomandare pentru o seara de mai




Aseara am fost la cinema. Stiam ca voi vedea un film care se numeste "Scrisori catre Julieta" si care e o comedie romantica. Atat.
Insa n-a fost doar o seara cu fetele la film. Am petrecut vreo 2 ore minunate in compania celor mai bune prietene (si a altor zeci de spectatori), am ras, am varsat cateva lacrimi, m-am bucurat de iubirea personajelor, am "vizitat" cateva locuri superbe din Italia (Verona, Toscana), am visat ca poate vreodata am sa ajung si eu acolo, ca poate am sa reintalnesc iubirea, mi-am recapatat speranta ca inca exista iubire adevarata.
Iar dupa terminarea filmului, m-am bucurat ca un copil de venirea verii, care aduce odata cu ea, zile mai lungi, mai multa lumina, mai putine si mai comode haine pe noi, caldura (Doamne ce iarna am avut...parca nu se mai termina), plimbari, parca mai mult timp liber, concediu .....
Asa ca, va recomand din suflet sa faceti o plimbare intr-o seara minunata de mai, in compania iubitului/ iubitei, prietenilor, sau a cui vreti voi, sa mergeti la filmul asta si sa va bucurati de iubire, peisaje, momente "funny".
Va pupacesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu