23 august 2010

Revenirea din vacanta


Azi am revenit la "munci" dintr-o super vacanta "a la friends & family". Pentru o saptamana am fost linistita, incojurata de prietenii cei mai buni si de oameni calzi si primitori, intr-o zona superba din tara (de care m-am indragostit) - Savarsin si zone dimprejur, Arad, Timisoara, Deva etc.
Am avut:
  • vreme frumoasa (cald in timpul zilei, seara mai racoare si chiar ploaie)
  • liniste ( am fost departe de stress, viata de zi cu zi din Bucuresti, serviciu, mizerie si foarte mult gri, nu ne-am uitat la tv, uneori n-am avut semnal la telefon)
  • plimbari in natura
  • imagini si peisaje superbe care imi vor ramane intiparite atata in minte cat si inima
O sa postez in curand cateva poze.
Va doresc tuturor o vacanta placuta indiferent de ce veti face/cu cine/cum si unde!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu