2 iunie 2010

Eurovision 2010


Nu sunt un fan inrait al concursului, insa din lipsa de alte programe interesante la TV (cum se intampla de obicei sambata si duminica)...merge.
Editia din acest an, pot spune ca mi-a placut din punct de vedere al organizarii, al decorului simplu si cu efecte frumoase; mi-au placut si mare parte din melodii si sincronul dansatorilor din mai multe tari europene. Vorba Gianinei, au aratat ca muzica uneste oamenii, ... si se poate si altfel.
Bravo Norvegia!
Nu sunt "patrioata", insa am tinut cu Paula si Ovi pentru ca Paula are o voce super si pentru ca melodia e ritmata, 'prinde bine', e altceva decat ne-au obisnuit ai nostrii.

Pe langa "Playing with fire", melodiile care mi-au placut anul acesta (fara o anumita ordine) sunt:
  • In a moment like this - Chanee & Tomas (Danemarca)
  • Me and my guitar - Tom Dice (Belgia)
  • Apricot stone - Eve Rivas (Armenia)
  • Drip drop - Safura (Azerbaidjan)
  • Alez olla ole - Jessy Matador (Franta)
  • Lost and forgotten - Peter Nalitch (Rusia)
A, uitam ceva ... melodia castigatoare (Satellite - Lena - Germania) nu-mi place deloc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu