1 iunie 2010

Vreau sa fiu mereu "copil"


"Daca pastrezi copilaria mereu cu tine, nu vei imbatrani niciodata." (Tom Stoppard)

Vreau sa-mi fac un cadou astazi - vreau sa-mi pastrez "copilaria in suflet", pentru ca nu vreau sa imbatranesc sufleteste niciodata. Vreau sa fiu "copil" pentru ca vreau sa:
  • ii am pe ai mei langa mine pentru totdeauna
  • fiu alintata, iubita, imbratisata, tinuta de mana
  • am baloane colorate, jucarii de plus, creioane de colorat, carti cu povesti
  • sa "pictez"
  • ma pot bucura in continuare de ciocolata, inghetata, bomboane gumate, pufuleti, vata de zahar, si alte bunatati pentru copii
  • merg desculta (prin iarba, prin nisip, sau pe asfalt), fara sa-mi fie teama ca cineva se va uita urat
  • invat sa merg pe role
  • ma pot plange cuiva, cand cineva imi face rau
  • ma pot uita la desene animate
  • cred in continuare ca oamenii sunt buni
  • cred in povesti de dragoste adevarata
  • pot dansa cum stiu eu pe melodiile care imi plac
  • cant cand imi place un cantec
  • ma imbrac in continuare cum imi place
  • ma dau in leagan
  • rad cu pofta cand ma amuza ceva
  • fac baloane de sapun
  • ma joc cu copiii
  • joc tot felul de jocuri
  • citesc povesti
  • ma bucur de Craciun, brad, cadouri, prima ninsoare din an, zapada
  • fac un om de zapada si sa ma bat cu bulgari
  • ne stropim vara cu apa
  • stau la mama in brate
  • fiu gadilata
  • fiu incurajata ca pot face tot ce imi propun
  • privesc norii si sa vad cum capata diferite forme
  • ......................................

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu